Tijd voor een nieuwe reis. Tijd voor Brand New Journey

MartijnAfrit 22 Nieuws, SliderLeave a Comment

Nieuwe reis Afrit 22

Het is stil hier bij Afrit 22. De afgelopen maanden kreeg ik af en toe mails van ongeruste lezers. Of ik nog wel leefde, of ik zonder inspiratie zat en wanneer ze weer iets van me konden lezen. Slecht nieuws: hier op Afrit 22 gaat niets meer gebeuren. Sterker nog, Afrit 22 is als bedrijf niet meer actief. Gelukkig is er ook goed nieuws: Sinds een paar maanden is Afrit 22 onderdeel van Brand New Journey.

Wij, vier enthousiaste, ambitieuze zp’ers gaven onze vrijheid op om samen verder te gaan. Om samen een nieuwe uitdaging aan te gaan. Het eerste traject van onze ontdekkingstocht ligt inmiddels achter ons en het is de hoogste tijd ook jou eens mee te nemen in de ‘Brand New Journey’ die wij maken. Lees mee, beleef het mee en lees over onze successen en uiteraard ook van wat beter had gekund.

Vier reizigers

Vier ondernemers, die ieder voor zich op reis zijn. Ooit kozen we alle vier heel bewust voor een start als zp’er. Ook ik, Martijn Bloksma. Twee en een half jaar geleden koos ik uit praktische overweging voor een eenmanszaak. Als beginnend ondernemer had ik niet gelijk werk voor personeel. Ik vond het ook wel fijn, zo alleen. Geen baas waar je verantwoording aan moet afleggen, geen medewerkers waar je verantwoordelijk voor bent., Ik startte lekker flexibel en ik bepaalde mijn eigen weg.

Sinds kort ziet mijn leven als ondernemer er dus heel anders uit (en stiekem toch ook weer niet). Ik ben nu aandeelhouder in een serieuze BV met drie gelijke mede-partners. En in september komen daar al gelijk twee medewerkers bij. Dit had ik een jaar geleden nog niet kunnen bedenken. Dat ik dit zou doen, dat ik dit zou willen. Waarom koos ik er dan toch voor? Waarom kozen ik en mijn drie compagnons voor deze nieuwe weg?

Evelien – voorheen  zelfstandig vormgever met Pulz Brand Design: “Om te kunnen groeien, krachten te bundelen en grotere uitdagingen aan te kunnen gaan. Maar ook sociaal gezien; meer collegialiteit en dus gezelligheid!”

Marrie – net freelance copywriter en storyteller: “Omdat we elkaar als team creatief en inhoudelijk aanvullen en uitdagen én omdat het ook serieuze fun is.”

Martijn (ik) onafhankelijk blogspecialist met  Afrit 22: “Samen zijn we sterker en samen bereiken we meer. En het is ook nog eens veel leuker dan alleen. Waarom niet dus?”

Rogier – de zp webspecialist van Quodsion: “Omdat de gecombineerde fun ervoor gaat zorgen dat we onze gezamenlijke ambitie gaan behalen.”

En dat is natuurlijk heel grappig. Ik vroeg ieder afzonderlijk om de reden. Dan zit je met vier verschillende karakters, vier verschillende disciplines en dan krijg je eigenlijk heel eensgezind vier vergelijkbare antwoorden. Dus dat zegt zeker wel wat.

Dat kan slimmer. Maar hoe? Lees hier ons complete verhaal. 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

CommentLuv badge