5 snelle tips voor meer productiviteit

MartijnProductiviteit, Slider12 Comments

Productiviteit

Meer gedaan krijgen in minder tijd. Dat willen we toch allemaal? Aan het einde van de dag zijn alle taken weggestreept en je hebt zelfs nog tijd over voor leuke dingen! Dat zou echt top zijn. Volgens mij tekent iedereen daar wel voor toch? Maar waarom lukt het dan niet? Waarom verval je in oude gewoontes en prop je je dagen vol met taken … Read More

Een brief aan mijn toekomstige ik

MartijnBloggen4 Comments

Brief aan mezelf

Hey, hoe is het nou? Lang niet gesproken. Of slaat het nergens op om dat zo te zeggen? Leuk, dit experiment van ons, maar het voelt toch raar. Ik wil je een heleboel vertellen en vragen, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Ik schrijf namelijk niet elke dag een brief naar mijn toekomstige ik. Zo, een jaar verder … Read More

Zo maak je tweets die geretweet worden

MartijnSlider, Social Media35 Comments

Retweet

Ik gebruik Twitter vooral om mijn blogs onder de aandacht te brengen. Daarnaast zet ik het ook in om nieuwe onderwerpen te vinden en om op de hoogte te blijven via interessante mensen uit mijn vakgebied. Het versturen van tweets is eenvoudig, dat kan iedereen leren. Maar tweets versturen die geretweet worden. Dat is een ander verhaal. Een succesformule bestaat niet, maar … Read More

9 redenen waarom ik blog

MartijnBloggen, Slider18 Comments

Waarom bloggen?

Bloggen is onderdeel van mijn leven. Wat ooit begonnen is als hobby, is tegenwoordig mijn werk. De hele dag door ben ik aan het bloggen, soms voor mezelf en vaak voor mijn opdrachtgevers. Hoewel het mijn werk is, zie ik het ook nog steeds als hobby. De lol die ik heb in het bloggen heb, is er nog steeds. Maar waarom … Read More

Genoeg blog inspiratie voor 100+ nieuwe artikelen

MartijnBloggen, Slider11 Comments

Blog inspiratie

Nummer 1 excuus om niet te gaan bloggen? “Ik weet niet waar ik over moet schrijven.” Het lijkt erg moeilijk om onderwerpen te bedenken, terwijl inspiratie altijd dichtbij is. Zelf maak ik vaak gebruik van een eenvoudige methode om snel onderwerpen te bedenken om over te bloggen. Voor mezelf, maar ook voor opdrachtgevers waar ik voor blog. Heb je een half … Read More

Content marketing: Een doelgroepanalyse maken

MartijnMarketing, Slider10 Comments

Doelgroepanalyse

Druk aan het bloggen? Fanatiek aan het Twitteren en aan het Facebooken? Heb je het stof van je LinkedIn profiel gehaald en hoop je daar nu je doelgroep mee te bereiken? En? Heeft het effect? Een tijd terug zat ik te brainstormen met een klant over hun probleem. Ze hadden namelijk een aantal vacatures openstaan voor monteurs en kregen die … Read More