Vorige week was het eindelijk zo ver! We hadden samen een moment gevonden om onze trouwringen op te halen in Antwerpen. Om er een leuk dagje van te maken besloten we om op de terugweg gezellig in Breda te gaan eten. Ook praktisch, want we hadden nog een dinercheque liggen en die zijn helaas niet geldig in België. Anders waren we waarschijnlijk in Antwerpen blijven hangen.
Maar goed. Met onze trouwringen op zak gingen we naar Breda waar we thuis al een Mexicaans restaurant hadden uitgezocht. Het restaurant droeg een naam die de laatste tijd steeds vaker in het nieuws is. Vanwege de vulkaan, maar ook vanwege de moeilijk uit te spreken naam. Popocatepetl.
Een simpele ansichtkaart
Voor wie nog een restaurant zoekt in Breda. Als je van Mexicaans houdt echt een aanrader. Wij hebben er heerlijk gegeten en samen met de rekening kregen we gelijk de kans om dit te delen. Met een simpele ansichtkaart. Het enige wat we hoefden te doen was de adresgegevens invullen en aan te kruisen wat het cadeautje zou zijn. Het restaurant verstuurde de kaart.
Zouden wij de enige zijn?
Die daar zo lekker gegeten hebben dat we de kaart naar ons zelf hebben gestuurd?
3 Comments on “Mexicaanse marketing met een simpel kaartje”
Leuke actie. En dat jij het kaartje naar jezelf gestuurd hebt levert ze in dit geval alleen maar extra reclame op. Bovendien ben je een klant die terugkomt.
De beste reclame in mijn ogen is nog steeds de mond-tot-mond-reclame en dit is een afgeleide er van om het te stimuleren. Bedankt voor het delen.
Pat laatste post: Goed of fout
Bedankt voor jouw reactie Pat. Ik denk dat de actie inderdaad al meer publiciteit heeft doordat ik er over schrijf. Mooie acties moeten beloond worden!
Heel slim! Gefeliciteerd met jullie trouwringen trouwens! En wat leuk dat ze Linda heet. Zo heet ik ook (Rosalinde is mn doopnaam en daar schrijf ik onder).
Dit soorr marketing is zowel voor jullie als voor het restaurant leuk, ech goed bedacht.
Rosalinde laatste post: Op het wereldwijde web wint de blogger het van de schrijver